Створюйте, підписуйте та обмінюйтесь документами
Електронний документообіг з інтерактивними шаблонами, підписом без реєстрації та необмеженою кількістю користувачів
IT

Нерухомість

Освіта

Медицина

Сервіси

Обслуговування

Ми працюємо для всіх

Перешкоди в роботі з документами
01
Треба памʼятати, яку систему ЕДО використовує контрагент
02
Контрагент не користується ЕДО — доводиться навчати з нуля
03
Не можна додати всіх співробітників у свій акаунт
04
Типові документи щоразу готуєш вручну
05
Не можеш подивитись старий документ у важливий момент
06
Щоб знайти документ — треба пройти 100500 фільтрів
Можливості, які змінять ваш документообіг

Підписуйте документи без реєстрації в сервісі
Контрагенти можуть підписати документ без реестрації в Dubidoc. Просто, швидко і зрозуміло — як має бути

Налаштовуйте цифрову шафу
Організуйте документи у зручні папки та швидко знаходьте потрібне завдяки фільтрам, сортуванню та пошуку

Зберігайте важливі контакти
Додавайте людей до своєї бази, щоб швидко знаходити їх і надсилати документи в кілька кліків

Контролюйте погодження документів
Задавайте маршрути для узгодження документів, відстежуйте статус кожного етапу та отримуйте результат в одному місці

Додайте підпис на ваш сайт
Збільшуйте кількість підписів з вашими користувачами завдяки безшовному підписанню документів прямо на вашому сайті без перенаправлень

Коментуйте документи за допомогою чата
Всі обговорення та домовленості залишаються з документом назавжди

Створюйте шаблони документів
Збережіть стандартні договори, акти чи заявки як шаблони, щоб заповнювати їх за кілька кліків замість створення з нуля
Чому обирають саме Dubidoc
Dubidoc
Інші сервіси
Компанії, які вже покращили свої бізнес-процеси

Сучасні технології Dubidoc легко вбудувались прямо в інтерфейс robota.ua — без зайвих переходів, реєстрацій чи очікувань. Просто, швидко і зрозуміло — як має бути.
3950+
компаній уже отримали статус перевірених завдяки простому процесу
430+
підозрілих компаній було автоматично відфільтровано системою
Поширені запитання
Звертайтеся до служби технічної підтримки Dubidoc через чат або електронну пошту
Різниця полягає у правах доступу до Вашого документа.
- Шеринг на email: доступ мають тільки ті, кого Ви вказали.
- Публічний шеринг: доступ мають всі, хто має посилання.
Організація створюється автоматично при першому підписанні документа. Додати нову організацію можна через «Мої організації» за допомогою цифрового підпису. Перемикання між організаціями — через іконку людини у правому верхньому куті.
Кількість підписів на документ є необмеженою.
Ні, підписати документ можна без реєстрації через email або публічне посилання.
Завантажте документи та перевірте через державний сервіс.
- Завантажте документи з сервісу на компʼютер.
- Перейдіть на https://czo.gov.ua/verify.
- Завантажте оригінал документа і файл підпису.
- Натисніть "Перевірити".
- Перегляньте результат перевірки.
- Повторіть для інших підписів (за наявності).
Доступ до документів можливий тільки при наявності токену авторизації.
Документи зберігаються у надійному хмарному сховищі Amazon S3.
Документи зберігаються без обмеження за часом.
Після релізу Dubidoc буде доступна повна API-документація.
Використовуються підписи типу CAdES-B-LT (ETSI EN 319 122-1).
Dubidoc — перший в Україні безкоштовний сервіс для онлайн-підпису документів через Дія, КЕП або SmartID.
- Завантаження документів у різних форматах (PDF, Word, Excel, JPEG, PNG).
- Підписання документів через Дія.
- Надсилання документів через месенджери або email.